[ LUGOS ] xmodmap sl-->us

Andraz Hvalica Andraz.Hvalica na amis.net
Pet Feb 12 18:59:51 CET 1999

At 18:46 12. 2. 1999 +0100, you wrote:

>Re!
>
>Z xmodmap Xmodmap.sl.pc102 spremenim razpored tipkovnice.  Sedaj me pa zanima
>kako bi spet prisel nazaj na stari US razpored, brez da bi restartal Xe ?
>

>lp,
>BoSTjan

Zivjo!

To, to tudi mene zanima!

Pravzaprav sem si jaz tako stvar zamislil, da bi si naredil novi ikoni za
te namene v AfterStepu. Moram se nastudirati, kako bi dosegel, da mi odpre
nxterm, izvrsi xmodmap Xmodmap.sl.pc102 (in obraten prehod) ter za sabo
zapre terminal.

Najbrz to z odpiranjem terminala ni tako trivialno, ker mi ze od zacetka ne
dela ikona za Midnight Commander. :( Moram sam odpret terminal in zagnat mc...

Upam, da je stvar izvrsljiva! ;-)

Spletni pozdrav!

		Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist