[ LUGOS ] predlog za IF {Was: Ena prosnja]

Joze Kovacic joze na hamradio.si
Sre Feb 24 15:02:20 CET 1999

> S tvojim pristopom se v celoti strinjam. Da je zdrav, sem izkusil

Hoj

  Zelo lepo povedano. Vsaj po moje je tudi osnovni namen takih festov
v prebijanju prvega ledu ali pridobivanju dodatnih izkusenj, ne pa
self_service, prides , naredijo namesto tebe, odneses, pa spet nic ne
ves!
 Ce bi to drugo prevladalo, je potem bolj smiselno, da vsi potencialni
novi linuxasi prinesejo samo HDje, pa se jim v 15 minutah sklonira nanje
poljubna verzija in spet grejo....nic truda, malo za nosit, malo znanja
za 'odnest'.....potem pa spet en kup RTFM na listah...huh

lp
jk

    Expirience is something you don't get until just after you need it!