[ LUGOS ] predlog za IF {Was: Ena prosnja]

arso na e5.ijs.si arso na e5.ijs.si
Sre Feb 24 12:02:38 CET 1999

Zivjo!

[snip]

> festo. Linux bom pa instaliral kar sam. Ne pustim nobenemu drugemu tega
> zadovoljstva :))

S tvojim pristopom se v celoti strinjam. Da je zdrav, sem izkusil
ze na stevilnih podrocjih. Zato imam za IF en predlog.

Torej, ideja je preprosta. Namesto, da se z instalacijo ukvarjajo
"guruji", je PMM bolje, da vso stvar od samega zacetka prepustimo
uporabnikom/novincem/lastnikom masin. Naloga gurujev je, ce mi
dovolite, da citiram zajfaste nadaljevanke, "to be there for you",
torej asistenca, ko se stvari zataknejo. Pod izrazom asistenca
bi morali steti le intelektualno pomoc t.j. svetovanje, ki se ujema
s celotnim pristopom, ne pa tudi fizicni prevzem racunalnika, v
smislu "najbolje da jaz ("guru") to naredim, bo hitreje".

Tak pristop ima za novince kar nekaj koristi. Kot posledica
hands-on izkusenj se izkaze, da linux
ni noben bav-bav, da ga lahko tudi sami uspesno nadzorujejo,
da za vecino osnovnih problemov ne potrebujejo gurujev, pac
pa se jih lahko lotijo sami in si pri tem pomagajo z dokumentacijo
na sistemu. Vse torej v duhu IF: udelezenci naj s prireditve odnesejo
cimvec, ne le drug OS na masini.

LP,

arso

Dodatne informacije o seznamu Starilist