[ LUGOS ] Apache in qmail

Rok Papez rok na slo.net
Čet Feb 4 22:35:32 CET 1999

Zivjo Borut :).

On Thu, 4 Feb 1999 20:33:27 +0100 (CET), Borut Mrak wrote:

>Ne in ne in ne.
>
>Jaz sem qmail postavljal do zdaj na dveh mashinah in nikjer ni bilo
>problemov. Samo lepo sem bral fajl po fajl, kjer so se sklicevali drug na
>drugega sem poslal prvega v ozadje in po drugem nadaljeval tam...
>
>Ko sem prisel do konca, je stvar zmeraj delala braz najmanjsega problema.

No prav vesel bi bil, da mi pokazes kje sem ga "usral" :) in
mi pomagas zadevo postaviti. V tem primeru se utegne tudi moje
mnenje o qmail-u spremeniti :).

>Ce bo se kaj o tem, bi se bilo dobro preseliti na lugos-bla.

Od kdaj je na lugos-bla pomoc ??? Morda si mislil v private mail ;).
Sicer sva pa ze dva ki imava enake tezave z qmailom.

best regards,
Rok Papez.

Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist