[ LUGOS ] GIMP in gettext

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Tor Feb 9 13:59:42 CET 1999

On Tue, 9 Feb 1999, Miha Tomšič wrote:

> Upam, da res. Tudi sam sem misli, da je ze vse reseno, ker se je GIMP prav
> lepo prevajal, ampak ko je hotel zlinkati gimp, je vse skupaj odletelo.
> undefined reference to dcgettext__. Ghmf?

isto pri meni. nakar sem *se enkrat* vzel dol in instaliral gnu gettext
(ker sem prejsnjic pred kakim mesecem, sem dopuscal moznost, da se ne
spominjam prav tocno :) in ni kaj dosti pomagalo. nakar sem ga sconfigal s
prilozenim gettextom. shit happens.

> Novi GIMP 1.1.2 ima cel kup zanimivih novih funkcij, o katerih si lahko
> preberete tudi na
> http://www-public.rz.uni-duesseldorf.de/~neumanns/gimp/1.1/index.html.

ima pa tudi neke cudne lastnosti, kot je denimo skrivanje pravkar odprtih
oken pod druga - ali pa je to lastnost kde 1.1.pre2, ki se mi ne zdi ravno
visek stabilnosti. mogoce je danes 1.1.the.real.one ze gor...

Dodatne informacije o seznamu Starilist