[ LUGOS ] GIMP in gettext

Miha Tomšič miha.tomsic na ensico.si
Tor Feb 9 13:44:46 CET 1999

	Hojla!

> sem transferal gnu gettext in zdaj dela... po mojem... ;>

Upam, da res. Tudi sam sem misli, da je ze vse reseno, ker se je GIMP prav
lepo prevajal, ampak ko je hotel zlinkati gimp, je vse skupaj odletelo.
undefined reference to dcgettext__. Ghmf?

[whine mode on]

Cel vikend sem bil slabe vole zaradi podobnih neumnosti... Verjetno sem
petkrat poganjal ./configure in prevajal, kar na moji bogi 486ki traja 1h :(
Moral sem pocakati, da se gimp zlinka... parkrat se ni hotel...

[whine mode off]

Novi GIMP 1.1.2 ima cel kup zanimivih novih funkcij, o katerih si lahko
preberete tudi na
http://www-public.rz.uni-duesseldorf.de/~neumanns/gimp/1.1/index.html.

Veselo GIMP-anje...

	Bye, Mikka...