[ LUGOS ] stirje problemi

Andrej Kolmaniè andrej.kolmanic na uni-mb.si
Pon Feb 1 12:00:21 CET 1999

Pozdravljeni!
Sem namrec frisni v Linuxu. Uporabljam distribucijo Redhat 5.2 in sem
naletel na tri probleme:
1. Ne znam instalirat zvocne kartice AD1815 oz. AD1816, imam pa driver,
ki sem ga nasu na internetu in zgleda takole: ad1816.c  in configure.c

2. Instaliral sem si KDE 1.1 in potem sem hotel se Koffice, in naletim
na problem
pri compilanju mi javi napako, da ne najde GIFLIB23 in da naj instaliram
kde-support, vendar sem ga ze pred tem. Poleg tega ne vem kje naj najdem
mapo kdelibs, kjer bi naj napisal ./configure --enable-new-stuff. Ceprav
sem tudi kdelibs instaliral.

3. Imam Netscape communicator 4.5 .tar in jo instaliram potem pa ne vem
kje ga naj zazenem?

4.Zanima me kako se instalira scanner (Primax Colorado D600), da bi ga
uporabljal v X-ih, v graficnih programih

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist