[ LUGOS ] sesutje diska

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Feb 1 10:51:17 CET 1999

On Sun, 31 Jan 1999, Marko Cuk wrote:

> Prah ni problem za casa resevanja podatkov.
> To mi je dalo misliti, predvsem zaradi tega, ker bi tip kupil disk za
> 30k sit zato, da bi ga razturil.
> Mora biti pac prekleto preprican, da mu bo ratalo.
>
> Ob prvi priliki bom tudi sam to preizkusil. Report na lugos - listo
> sledi.

Hm, take stvari sem jaz ze pocel... Odpret disk in zamenjat kako mehaniko
niti ni tako blazno tezko, samo roka se ti ne sme trest... ;> Najhujsi
problemi so, ko neves s katere strani bi se lotil diska in kako bi ga
odprl... :) Zamenjava elektronike, pa je ze skoraj trivialna...Nerodno je
samo to, da se elektronika lahko zelo razlikuje med diski, ki so v bistvu
isti model, samo da je datum izdelave razlicen... :)

David!
We've been looking for intelligent life in the universe for centuries.
If you're out there, please call 1-800-3442!

Dodatne informacije o seznamu Starilist