[ LUGOS ] baze in se kaj

Tomaž Zupan tomaz.zupan na orpo.si
Pet Feb 12 09:51:46 CET 1999

PostgreSQL je cisto prava SQL baza , zastonj, imas tudi ODBC za Windowse.
http://www.postgresql.org/index.html

LP, Tomaz

-----Izvorno sporočilo-----
Od: Matjaz Terpin <matjaz.terpin na comcom.si>
Za: lugos mailing lista <lugos-list na lugos.si>
Datum: 12. februar 1999 08:22
Zadeva: [ LUGOS ] baze in se kaj

Zdravo!

Tokrat eno bolj "splošno" vprašanje:

1. Dejstva

Razvijamo (no, sam nisem zraven) tipične poslovne aplikacije (materialno
poslovanje, plače itd itn....). Kot platforma za vse skupaj se uporablja
M$ Access. Ne bi rad razpravljal o izbiri orodja. Tako so se pač odločili.

Aplikacije so namenjene zelo različnim strankam. Ene bodo imele vse skupaj
na eni mašini, nekatere pa so pač precej večje in bodo imele zadevo
na mreži, na navadnem file serverju (največkrat samba+linux).

2. Vprašanje

Zanima me, ali se da kako izpeljati, da bi na serverju (linux) namesto
sambe (ali v kombinaciji z njo) raje postavil "pravo" bazo in uporabljal
pravi client-server pristop? Pri takem pristopu je ponavadi delo preko
enega ISDN kanala skoraj enako hitro kot preko etherneta, vse skupaj pa
je verjetno hitrejše od kakršnekoli file-server variante.

Zaželjeno je, da je baza čim cenejša ali zastonj,ZELO POMEMBNO pa je
seveda to, da s predelavo aplikacij ni preveč dela. Konec koncev bo
treba stalno vzdrževati dve verziji - lokalno (oziroma file-server) in
pravo mrežno.

------

Če mislite, da je ta mail preveč off-topic, mi pa odgovorite na osebni
naslov. Ampak mislim da bo še kdo rade volje prebral odgovore.

10x&lp

   Matjaž

Matjaz Terpin
COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
++386 (0)65 172 020

matjaz.terpin na comcom.si