[ LUGOS ] ipwfadm - visible

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Pet Feb 12 09:49:24 CET 1999

> dan!
>
> eno vprasanje glede masq. ali lahko dolocimo z ipwfadm ali z cem drugim
> da bi iz internet omrezja v lokalno orezje ki je zamaskirano spustili
> oz. odprli samo dolocen port na dolocen ip ?
Z eno besedo: da.

V bistvu naredis tako, da vse povezave na druge porte/IPje zavrnes.

> btw. , mreza je vidna ce se izklopi ipfwadm in se vklopi routeing?
> upam da sem bil dovolj jasen.
Ja, po defaultu kernel ne filtrira prometa. Zato moras z ipfwadm najprej
zapreti promet, potem ga pa sele odpreti za zazeljene masine/porte.
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist