[ LUGOS ] CD-RW

Mitja Bezget gw na f4net.eu.org
Pon Dec 20 03:32:41 CET 1999

Zdravo!

On Mon, 20 Dec 1999, Rok Papez wrote:
> Nacrtujem nakup ATAPI CD-RW enote in bi prosil za nasvete :).
Jaz ti iz srca priporocam HP 8200i ali sorodnega.. z vecimi HPji
sem ze delal in mi se noben ni delal problemov. Pekel sem lahko
prakticno vse CDje razen nekaterih BTCjev (samo ene serije)
in vsak zapecen CD so mi brali (skoraj) vsi cdromi (razen onih v
F4 ;]] - internal joke) ...
> - 100% brezhibno delovanje pod Linuxom
110%  - mislim da so vsi HPjevi modeli podprti v linuxu..
LPT(paride+epat),IDE(scsi emul),SCSI

> - Kakovost (nocem da mi zadeva crkne po letu in pol delovanja)
leto in pol ze mam HP 7200ext in redno zgem cdje.. zafural
pa nisem se nobenega po krivdi CDRa ampak le po svoji..

> - Cena (cim cenej, tem bolje; samo da kakovost ne trpi)
hmm tu nimam kakih posebno vzpodbudnih besed...

> - Hitrost (I can wait ;-))
dovolj

prijeten nakup ;)

lp