[ LUGOS ] CD-RW

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pon Dec 20 09:13:37 CET 1999

On Mon, Dec 20, 1999 at 02:42:37AM +0100, Rok Papez wrote:
> Zivjo!
>
> Nacrtujem nakup ATAPI CD-RW enote in bi prosil za nasvete :).
> Zeljene lastnosti po pomembnosti:
> - 100% brezhibno delovanje pod Linuxom

Tako bom rekel...pod linuxom delujejo prakticno vsi cd-r-i...in cd-rw-ji
;-] Dosedaj nisem videl se niti enega, ki ga ne bi znal usposobit.

En atapi, ki ga zdej uporabljam nekaj casa zgleda takole:

scsi0 : SCSI host adapter emulation for IDE ATAPI devices
scsi : 1 host.
  Vendor: MITSUMI   Model: CR-4804TE         Rev: 2.2C
  Type:   CD-ROM                             ANSI SCSI revision: 02
Detected scsi CD-ROM sr0 at scsi0, channel 0, id 0, lun 0
sr0: scsi3-mmc drive: 24x/24x writer cd/rw xa/form2 cdda tray

Nanj sem ze burnal tko ene 3 do 4 ure neprestano, pa ni nehal delat ;-]
Moram poudarit, da je v enem ohisju, ki je bolj slabo
hlajeno...vprasanje pa je, koliko basa bo ob taki uporabi se delal.

> - Kakovost (nocem da mi zadeva crkne po letu in pol delovanja)

Tu bo pa bolj tezka. Ce hoces dolgotrajno delovanje, ga moras imeti
_samo_ za pecenje. Predvsem ga ne smes uporabljati za igranje kaksnih
iger. Za take zadeve je dobro imeti se en el-cheapo atapi cd-rom.
Ti cenejsi cd-r-i so narejeni za obcasni pecenje. Nikakor pa ne za
kaksno heavy-duty delo. Tko, 1 do 2 cd-ja na dan kvecjemu. Poskrbet
moras za primerno hlajenje. Zato so bolj primerne scsi enote v zunanjem
ohisju in s spodobnim ventilatorjem ali pa veliko ohisje z dodanimi
ventilatorji na pravih mestih ;-]

> - Cena (cim cenej, tem bolje; samo da kakovost ne trpi)

Mnja...ne kupuj prepoceni.

> - Hitrost (I can wait ;-))

4x...vse kar je pocasneje se res ne splaca.

> Hvalezen bom za izkusnje, nasvete, imena trgovin kjer se da dobiti zadevo
> kolikor toliko ugodno, ... :))).

Mnja...jaz se vedna svetujem scsi...sicer prides zaradi nakupa kartice
drazje skozi, vendar ti potem skoraj nikoli ni zal.

Borut
borut.mrak na ijs.si
"We're not using these IDs for marketing or for tracking
user behavior. It's not something were interested in doing."
-- Rob Bennett, Microsoft Windows 2000 group product manager

Dodatne informacije o seznamu Starilist