[ LUGOS ] Re: your mail

gregor.pipan na ijs.si gregor.pipan na ijs.si
Sre Dec 15 10:49:35 CET 1999

On Wed, Dec 15, 1999 at 10:15:28AM +0100, Mitja Zabukovec wrote:
> Zivjo,
>
> oni dan se mi je na mail serverju spontano ugasnil POP3 service. V messages je
> bil sledec error:
>
>  inetd[68]: pop3/tcp server failing (looping), service terminated
>
> na serverju laufam sendmail 8.9.1
> Po restartu inetd-ja je bilo spet vse v redu.
> Ta napaka se je takrat pojavila prvic in zadnjic, neposredno pred njo pa nisem
> na serverju spreminjal nicesar.
>
> A kdo ve, zakaj se pojavi ta napaka ?
>
> lp,
> Mitja

To se ti pojavi ce en prevec zagnan uporabnik klika po svojem mail clientu, da
bi dobil mail.

V zelo kratkem casu je pop3 dobil prevec zahtevkov (z isto vsebino),
zato je inetd mislil da je napaka v konfiguraciji in naredil kar pac je :)

Gregor

--
	If I kiss you, that is an psychological interaction.
	On the other hand, if I hit you over the head with a brick,

Dodatne informacije o seznamu Starilist