[ LUGOS ] Re: your mail (v zvezi s pop3)

Jure Koren jure na gimp.thz.net
Sre Dec 15 11:12:32 CET 1999

On Wed, Dec 15, 1999 at 10:15:28AM +0100, Mitja Zabukovec wrote:
> Zivjo,
>
> oni dan se mi je na mail serverju spontano ugasnil POP3 service. V messages je
> bil sledec error:
>
>  inetd[68]: pop3/tcp server failing (looping), service terminated

Ocitno pop3 server takoj umre. Verjetno je mozno, da mu
reces, naj nekam logira kak debug info, in bos videl, kaj je narobe.
Beri naprej.

> na serverju laufam sendmail 8.9.1

sendmail posto POSILJA in pravzaprav nima nobene veze s pop3.

> Po restartu inetd-ja je bilo spet vse v redu.

To namiguje na to da je verjetno inetd zgubil zivce (se je sesul).
Jaz sem imel popolnoma druge simptome, rezultat je bil pa to da sem
moral restartat inetd. Ne vem, kaj temu botruje, ampak ko sem
inetd na novo skompajlal, tega ni vec bilo.

> Ta napaka se je takrat pojavila prvic in zadnjic, neposredno pred njo pa nisem
> na serverju spreminjal nicesar.

Mogoce je bil glitch. Mogoce se nikoli vec ne bo pojavilo. Upaj :)

> A kdo ve, zakaj se pojavi ta napaka ?

To pa ne. Upgradaj pop3 server.

			Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist