[ LUGOS ] kernel error (2.0.33) - v cem je problem cpu, disk, ram, .. ??

Igor igor.podgajski na email.si
Pet Dec 10 09:13:07 CET 1999

prahu. Vzemi hladilnik dol, ocisti (spihaj) procesor, hladilnik pa

> Ce sem cisto natancen, ... 386tke noname, ga res niso imele, vsaj moj ga
ni imel. So ga pa imeli IBMi, en tak valjast rebrat hladilnik in
> sicer od 386SX naprej. Tako da... Nekateri pa *so* imeli hladilnik.
>
> Ce to komu kaj pomaga....
>
> =b

Ko smo ze pri IBM : pri nas imam vsak dan opravka z kar veliko PS/1 386
masinami, ki delujejo ze celih 8 let in vec in kaksen med njimi tudi kot
server neprekinjeno ze kar nekaj let (pod Novellom 3.1x) in vecina kar
oblozeni s prahom. Mimogrede :  hladilnika in ventilatorja na procesorju
nimajo.
Toliko samo v vednost, ko razpravljamo o 386kah...

LP, Igor

Dodatne informacije o seznamu Starilist