[ LUGOS ] kernel error (2.0.33) - v cem je problem cpu, disk, ram, ..??

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pet Dec 10 07:32:51 CET 1999

Nejc Skoberne wrote:

> Ali imam jaz slab spomin, sem morda neveden, ali pa je res, da stare
> 386-ke niso imele ventilatorja, niti hladilnika na procesorju?

Ce sem cisto natancen, ... 386tke noname, ga res niso imele, vsaj moj ga ni imel. So ga pa imeli IBMi, en tak valjast rebrat hladilnik in
sicer od 386SX naprej. Tako da... Nekateri pa *so* imeli hladilnik.

Ce to komu kaj pomaga....

=b

begin:vcard
n:Benko;mag. Boris
tel;cell:+386 41 337 180
tel;home:+386 69 37 499
tel;work:+386 69 14 632
x-mozilla-html:FALSE
org:Telekom Slovenije, d.d.;PE Murska Sobota
adr:;;Bakovska ulica 27;Murska Sobota;;9000;Slovenija
version:2.1
email;internet:Boris.Benko na ms.telekom.si
title:software development
fn:mag. Boris Benko
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist