[ LUGOS ] cudno

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Čet Dec 23 23:50:34 CET 1999

Yo!

On Thu, 23 Dec 1999, Stojan Rancic wrote:

> Pozabi.. Win9x se hocejo instalirati SAMO na prvo primarno particijo
> prvega diska (sounds scarry, doesn't it :-/ ) Lahko bi se sel hecati s
> skrivanjem particij na prvem disku s kakim System Commanderjem, na
> drugi disk pa zelo tezko verjamem, da ti bo karkoli ratalo instalirati.

Nah, WinXXX se instalirajo na katirokoli primarno particijo, samo da ima
bootable flag. Recimo imaš 3 particije, vse 3 primarne, vse 3 vfat.
Nastaviš bootable flag na tretjo particijo in od tega trenutka bo to
WinXXX/DOS particija C:, prva particija bo D: in druga particija E: No ni
nujno da zadevo instaliras na C: particijo, lahko jo tudi na E: samo
bootala se bo pa s C: to je jasno...

Drugače je recimo z OS/2 sistemom. Če ga instaliraš na drugo primarno
particijo bo zadeva sicer delovala, vendar prva primarna particija zanj ne
bo vidna (weird) infact nobena primarna particija na istem fizičnem
disku (razen ta na katiri je sam) mu ne bo dostopna...

Nekoč sem se s to problematiko večih sistemov kar dosti ukvarjal. V
bistvu lahko na vsako primarno particijo namestiš svojo različico DOS-a
ali WinXXX-ov in zbootala se bo pač zadeva s particije, ki bo imela
bootable flag... v glavnem nič posebnega samo treba se je izogibati raznim
extended in logičnim particijam pa vse dela kot je treba...

Če koga še kaj zanima na to temo me lahko vpraša na private in mu bom vse
detajlno razložil, da ne bomo tukaj to razglabljali ker je čisto offtopic.

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist