[ LUGOS ] cudno

Stojan Rancic stojan na nevtron.si
Čet Dec 23 22:24:09 CET 1999

On Thu, 23 Dec 1999 18:51:30 +0100, Metod Novak wrote:

>Prvo me zanima ce kodo poganja na svojem sistemu linux na primarnem disku
>(bootable) in win na sekudnarnem.
>Drugo ali win sploh znajo delat na sekundarnem disku. Na sekundarnega se
>nocejo instalirati, saj meni ne.

Pozabi.. Win9x se hocejo instalirati SAMO na prvo primarno particijo
prvega diska (sounds scarry, doesn't it :-/ ) Lahko bi se sel hecati s
skrivanjem particij na prvem disku s kakim System Commanderjem, na
drugi disk pa zelo tezko verjamem, da ti bo karkoli ratalo instalirati.

                                GreetZ, Stojan

Dodatne informacije o seznamu Starilist