[ LUGOS ] lilo

David Ipavec davidi na flux.fe.uni-lj.si
Tor Dec 7 14:48:35 CET 1999

On Tue, Dec 07, 1999 at 02:19:59PM +0100, Jernej wrote:
> ni

> No, jaz sem imel isti problem in iskreno ni kej vec za povedati :). Zadevo
> sem resil s klasicnim:
> win boot disketa - fdisk /mbr
> linux boot disketa - lilo
>
> Nisem pa takoj probu boota z disketo v linux in potem lilo...

Ce je lilo v mbr bi dela  tudi brez "fdisk /mbr" .

Nisi napisal configuracije v lilo.conf, lahko je tam kaj narobe,
kako naj ti pomagamo samo z izpisom LI, 2FA: ali neka takega .

--
 E-mail: David Ipavec <davidi na flux.fe.uni-lj.si>
PGP key: http://flux.fe.uni-lj.si/~davidi/pgpkey

Dodatne informacije o seznamu Starilist