[ LUGOS ] ipxd

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Tor Dec 7 09:38:50 CET 1999

Živijo!

Majhen problem: imam fiksno idejo (ne me tepst), da bi bilo
dobro ipxd prevesti na mašini, kjer ga nameravam uporabljati.
Pa ne gre. Na RH4.2 mašini ga lahko prevedem (gcc 2.7.2.1),
ampak jaz (mona :) bi ga na vsak način rad prevedel
na "ciljni" mašini (2.2.13, RH5.2, ipxripd-0.7 direktno s sunsite-a,
gcc 2.7.2.3).

Je komu uspelo? Meni javlja en kup napak v /usr/include/linux/ipx.h.

Mimogrede: ali je kje kakšna novejša verzija ipxd-ja? 0.7 je od
9. marca 1996, novejše pa ne najdem. Mi gre kar malo na živce...

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si