[ LUGOS ] antivirus

Blux/tCl blux na gmx.net
Pet Dec 17 16:27:47 CET 1999

On Fri, Dec 17, 1999 at 04:00:18PM +0100, Matjaz Terpin wrote:
> Tole bo malo utopi?no, pa vendarle: obstaja kak?en antivirusni program
> za linux, ki bi fajle preverjal sproti? Tako kot to delajo prakti?no
> vsi antivirusi na ve?ini non-unix platform - ko fajl odpre?, ga
> preveri, in ?e ni ?ist, zate?i.
>
> Zdi se mi, da se to precej tepe z osnovnimi principi UNIX-a, ampak je pa
> po mojem mnenju pomanjkanje takega na?ina dela ?e kar velik minus, kadar
> se dogovarja? s kak?nim "vodjo AOP" :-/ Na NT-ju to pa? ni problem.
>
> ?e to: povsem OK bi bilo, ?e bi antivirus recimo poganjala samba...
> [...]

hmnja eno vprasanje, v cem je point? filepermissioni so tukiz ato da omejijo posameznika, ... ?
mogoce sm narobe razumu (da ti rabis program ki bo cekiru fajle ki se jih dloada na linux masino pol pa uporablja na winsih?....samo pol lako ko jih das na winse pac pocekiras) drugace pa nekako ni smiselno... sej kot root ne bos laufu gor enih dvomljivih progijev a ne ?
--
Blux/tCl ... http://lam3rz.de/~blux ... argh!@#
blux na gmx.net ...  ... blux na campus.fri.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist