[ LUGOS ] antivirus

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Pet Dec 17 16:00:18 CET 1999

Zdravo!

Tole bo malo utopično, pa vendarle: obstaja kakšen antivirusni program
za linux, ki bi fajle preverjal sproti? Tako kot to delajo praktično
vsi antivirusi na večini non-unix platform - ko fajl odpreš, ga
preveri, in če ni čist, zateži.

Zdi se mi, da se to precej tepe z osnovnimi principi UNIX-a, ampak je pa
po mojem mnenju pomanjkanje takega načina dela še kar velik minus, kadar
se dogovarjaš s kakšnim "vodjo AOP" :-/ Na NT-ju to pač ni problem.

©e to: povsem OK bi bilo, če bi antivirus recimo poganjala samba...
Itak gre v večini primerov za fajl server, ki temelji na sambi.

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si