[ LUGOS ] PS tiskalniki

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Čet Dec 9 18:13:42 CET 1999

gregor.pipan na ijs.si wrote:

> zanima me ali kdo ve kje bi dobil poceni PS tiskalnik (laser)
> (nov),

Jaz mislim, da se ti to ne izplaca, res.

Ghostscript dela veliko hitreje in bolje. Z enim (zelo starim) HP LJ 4L
(300dpi) in enim P133 (ki ga itak moras imeti, t.j. racunalnik) dosezes boljse
rezultate.

Ce sem bolj natancen:

1) Izpis pri true PostScript tiskalniku je za en odtenek res lepsi od GSa
2) Slabi PS printerji delajo *pasje* pocasi, ce obdelujejo kaksne slike, GS
dela fantasticno
3) Dobri PS printerji delajo hitreje od P133 pod GSjem, vendar to stane $$$
4) GS ima vcasih probleme pri kaksnih zamotanih PS dokumentih. Tipicno sem imel
probleme z Netscapeom in tiskanjem spletnih strani
5) Vendar ima vcasih probleme tudi kaksen cenejsi non HP PS printer, tako da...

Zdaj se pa odloci.

=b

begin:vcard
n:Benko;mag. Boris
tel;cell:+386 41 337 180
tel;home:+386 69 37 499
tel;work:+386 69 14 632
x-mozilla-html:FALSE
org:Telekom Slovenije, d.d.;PE Murska Sobota
adr:;;Bakovska ulica 27;Murska Sobota;;9000;Slovenija
version:2.1
email;internet:Boris.Benko na ms.telekom.si
title:software development
fn:mag. Boris Benko
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist