[ LUGOS ] sendmail

Andrej Mrsek andrej.mrsek na uni-mb.si
Čet Dec 2 09:55:45 CET 1999

Pozdravljeni !

Doma imam dva racunalnika v mrezi - en je linux in imam nastimano
maskarado, povezovanje na zahtevo, .... No da skrajsam vso stvar. Rad bi
uporabljal ta linux box tudi za poslijanje mailov ven in sprejemanje
mailov od mojega ISP. Vendar ker nimam registrirane domene privzete
nastavitve ne stimajo in ne morem posiljati mailov ven (v logu javi :
Sender address rejected: domain not found). Kako nastavim (kateri
parameter) da bo to slo?
Kaj pa sprejem mailov? Kaj moram nastaviti, da se bodo maili ob
vzpostavitivi povezave avtomatsko prenesli na linux box, potem pa jih
potegnem iz druge masine od tam, torej lokalno po mrezi ?
Prosim za link na kaksno pametno dokumentacijo v zvezi s tem problemom,
saj taki v stilu man sendmail in http://www.sendmail.org sicer vsebujejo
orgomno informacij, vendar iskati sivanko v kopici sena po mojem nima
smisla.

Lep pozdrav, Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist