[ LUGOS ] Mail

tJaZy rachek na kibla.org
Pon Dec 6 08:04:06 CET 1999

On Sun, 5 Dec 1999, Simon Cahuk wrote:
> Kako napisem skript, ki bo mi s pomocjo fetchmail-a vsakih 10 minut
> preverjal, ali imam nov mail ( le takrat ko bom prikljucen na internet
Mislim,da ti ni potrebno pisati skrpitov.Sestavi ustrezen .fetchmailrc v
svojem home direktoriju in pozeni: fethmail -d 600 .To pomeni,da ga laufas
v daemon mode-u, in da vsakih 600 sec gledas,ce je kaj novih mailov(man
fatchmail,je vse napisano). Start/stop tega procesa bos pa moral urediti
drugace, kako bi to izvedel iz skriptov za pppd,ti ne znam povedat,ker
imam z konfiguriranjem ppp-ja pod linuxom zelo malo izkusenj,lahko pa
napises naprimer v .tcshrc ali .bashrc:

alias hangup 'killall -9 pppd;killall -9 fetchmail'

oz kaj podobnega ... Malo domislije,iznajdljivosti in volje do
raziskovanja ... pa bo .. :>)))

LeP PoZdRaV,
GrdiRaceK