[ LUGOS ] Delete/BackSpace v X-ih

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Ned Dec 12 16:15:49 CET 1999

Yo!

On Sun, 12 Dec 1999, Samuel Gabor wrote:

> Iz Keyboard-and-Console-HOWTO:
>
>   Or, if you just want the Backspace key to generate a BackSpace:
>                % xmodmap -e "keycode 22 = BackSpace"
>
>   Or, if you just want the Delete key to generate a Delete:
>                % xmodmap -e "keycode 107 = Delete"

Zdaj pa ne vem a sem res tako neumen ali pa vecina ne zna brati mojih
sporocil. A nisem napisal da sem prekopiral xmodmap konfiguracijsko
datoteko iz stare distribucije, kjer zadeva dela bp????

Mislim wtf! Ce ze berete moja sporocija jih vsaj do konca preberite, cene
pa sploh ni treba brat niti odgovarjat...

Sicer sem pa zadevo tako ali tako ze resil. Ce koga zanima:

XTerm*vt100.translations: #override \
	<Key>BackSpace:	string("\010") \n\
	<Key>Delete:	string("\033[3~") \n

...evo to je to.