[ LUGOS ] [HAM?] Soundmodem problems

Mitja Bezget gw na f4net.eu.org
Ned Dec 12 14:28:45 CET 1999

Hi!

Z kolegom sma se odlocila naredit AX25 mrezo, za serverje sma vzela
linux 2.0.38 in pripadajoci soundmodem driver. Imama AWE32,AWE64,
OptiMAD16 (blljux), in SB Live in rh5.2 na obeh compih...
Za zacetek sma hotela zadevo preizkusit kr direktno (SB1out->SB2in &
SB2out->SB1in) brez vmesnih radijskih postaj, pa nekak ni delovalo..
poizkusala sma z prvimi tremi SBji, saj Live se ni supportan..
A dela kdo kaj na tem?

Device sm0 se lepo postavi, modulacija je na obeh enaka (ask1200), ko
pingas eno masino preko sm0 cujes cviljenje v speakerjih, skratka vse
ok.. Ce pa prikljucis SB1out na SB2micin, pa racunalnik2 na paketke
ne odgovarja.. WHY?!??
nastavil sem razlicna AX25 naslova, idja in ipja.. Izhodne nivoje
sem prilagodil z osciloskopom.. vhodne pa sem poskusal zadeti, ker
me smdiag ne uboga.. Ko ga pozenem se mi okno sicer odpre, vendar se
v njem nic ne izrisuje.. WHY??!!?
Uporabljem ax25-utils-2.1.42 (compiled from source).. A se se komu
sethdlc ni hotel scompilat? moral sem ga replacat z krnom (int main(){})
da sem scompilal cel paket.. saj to nima veze z tem.. or am i wrong??
Imel sem se polno tezav z headerji ampak mi je nakoncu uspelo...
Vhod sem nastavil na Mic z smmixerjem..

Je mozno da je za to da mi ne spila kriv PTT? ker za PTT io nisem
definiral nicesar.. opcije za modul zgledajo takole:
  mode="sbc:afsk1200" iobase=0x220 irq=5 dma=1 dma2=5
what to do?

A to slucajno komu deluje.. radioamaterje kje ste? help needed.. vsaj
na private mi naj kdo pove da mu deluje da se nebom brezveze matral..

tnx
	Mitja

ps. dovoljenja imama!
--