[ LUGOS ] šumniki

matjaz.prtenjak na kovinotehna.si matjaz.prtenjak na kovinotehna.si
Tor Dec 21 13:40:55 CET 1999

casar na uni-mb.si on 21.12.99 13:54:11

Please respond to lugos-list na lugos.si

To:   lugos-list na lugos.si
cc:    (bcc: Matjaz Prtenjak/Kovinotehna)
Subject:  Re: [ LUGOS ] =?UNKNOWN?Q?=B9umniki?=

On Tue, 21 Dec 1999, David Klasinc wrote:

>Ena izmed lepot Unixa je v tem, da ti pusti vse sorte poceti. Ce sedaj
>9/10 Windows uporabnikov zeli uporabljati v imenih sumnike, naj jih pac
uporablja. Nihce (se najmanj sam >sistem kot tak) jim tega ne brani. Ampak,
ce bodo potem imeli kaksne probleme, naj to pripisejo sami sebi. Zakaj >bi
se mi sekirali zaradi tega?

>Ob tem clovek zacne razmisljati zakaj se sploh ukvarjajo s pojmoma ime
datoteke in vsebina datoteke? Zakaj ne >Abi raje kar celo vsebino dokumenta
stlacili v ime...

Ales,

vse kar pises, spada v lugos-bla! Ce ne znas pomagati prosim ne modruj!

Na fakulteti se lahko 'visoko nosite', v realnem svetu pa racunalnike
uporabljajo navadni uporabniki in njim je racunalnik ORODJE in ne
ZIVLJENJE. Uporabniku nikoli nisem in ne mislim modrovati glede imen ali
vsebine datotek (nasvet glede sumnikov je OK, a ni obveznost!). Jaz se
moram prilagoditi njemu in ne on meni.

Se oproscam vsem in prosim koncajmo s tem. Vse ostalo v lugos-bla!

lp,
Matjaz Prtenjak

Dodatne informacije o seznamu Starilist