[ LUGOS ] šumniki

Ales Casar casar na uni-mb.si
Tor Dec 21 13:54:11 CET 1999

On Tue, 21 Dec 1999, David Klasinc wrote:

> Mogoce se tebi zdi to nenaravno, mogoce se tudi meni zdi to nenaravno
> ampak 9/10 Windows uporabnikov, uporablja nase znake v imenih datotek...

Ena izmed lepot Unixa je v tem, da ti pusti vse sorte poceti. Ce sedaj
9/10 Windows uporabnikov zeli uporabljati v imenih sumnike, naj jih pac
uporablja. Nihce (se najmanj sam sistem kot tak) jim tega ne brani. Ampak,
ce bodo potem imeli kaksne probleme, naj to pripisejo sami sebi. Zakaj bi
se mi sekirali zaradi tega?

> Se vec! Odkar MS Word (pa tudi druge aplikacije) sam predlaga ime
> datoteke, se na disku ustvarijo tudi datoteke z imenom 'Letno Poslovanje
> nas"ega podjetja z kompletnim poroc"ilom o trgovanju na tujem.doc'

Ob tem clovek zacne razmisljati zakaj se sploh ukvarjajo s pojmoma ime
datoteke in vsebina datoteke? Zakaj ne bi raje kar celo vsebino dokumenta
stlacili v ime...

> Edina pametna resitev bi bila napisat nek wrapper, ki bi ga potem vstavil
> v kernel, ta bi vsa imena pregledoval preden jih zapise na disk in
> zamenjal vse potrebne znake z tistimi v CP1250 alipa obratno...

Dvomim, da bi to bilo pametno. Solate byteov ne gledajo vsi skozi oci
CP1250 ali kaksne druge kodne strani. Mislim, da je prava pot, kjer
prikazovanje prilagodis standardom, ne pa se gres neko on-the-fly
zamenjevanje byteov v shranjenih datotekah (imenih datotek).

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist