[ LUGOS ] GCC !

Tomaž Toplak Tomaz.Toplak na email.si
Ned Dec 5 14:05:38 CET 1999

Tistiega cd-ja z distribucijo nimam se pa mi na ekranu ko vnese locete GCC
pkaže več datotek!
V seznamu ki sem ga našel med datotekami za pomoč ki so bile poleg
distribucije sem videl da bi moralo v tistem imeniku biti veliko več datotek
pa jih ni!
Zgleda da se niso inšalirale. Kak bi lahko inšaliral gcc še drugače?

> Na suse se ne spoznam, vendar poskusi z:
>
> locate gcc
>
>če gcc vseeno nimas instaliranega. Če pa ga nimaš, vzami >instalacijski CD
(ali karkoli imaš), ter od tam nainstaliraj >"development". Ti ne
priporočam, da ročno instaliraš gcc iz >kakšnega tara, razen če nisi ekspert
v tem.

> =b

Dodatne informacije o seznamu Starilist