[ LUGOS ] GCC !

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Ned Dec 5 12:27:06 CET 1999

Tomaz Toplak wrote:

> Mam distribucijo suse 6.1!
> Ko v terminalskem oknu zahtevam verzijo gcc-ja (gcc -v ) mi napise:
>
>    bash: gcc: command not found
>
> Iz tega sklepam da gcc ni instaliran!
> Zanimame kje dobiti najnovejso verzijo in kako le to instalirati!

Na suse se ne spoznam, vendar poskusi z:

locate gcc

če gcc vseeno nimas instaliranega. Če pa ga nimaš, vzami instalacijski
CD (ali karkoli imaš), ter od tam nainstaliraj "development". Ti ne
priporočam, da ročno instaliraš gcc iz kakšnega tara, razen če nisi
ekspert v tem.

=b

begin:vcard
n:Benko;mag. Boris
tel;cell:+386 41 337 180
tel;home:+386 69 37 499
tel;work:+386 69 14 632
x-mozilla-html:FALSE
org:Telekom Slovenije, d.d.;PE Murska Sobota
adr:;;Bakovska ulica 27;Murska Sobota;;9000;Slovenija
version:2.1
email;internet:Boris.Benko na ms.telekom.si
title:software development
fn:mag. Boris Benko
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist