[ LUGOS ] MDA text console

gregor.pipan na ijs.si gregor.pipan na ijs.si
Čet Dec 9 11:17:44 CET 1999

On Thu, Dec 09, 1999 at 01:11:44AM +0100, Davor Gutierrez wrote:
> Pozdravljeni
>
> Danes sem malo pregedoval menije v kernelu in nasel pri CONSOLE DRIVERS
> naslednje:

> MDA text console (dual-headed) (EXPERIMENTAL)
>
> CONFIG_MDA_CONSOLE:
> Ali to deluje v vseh primerih 100%, ali ima kdo kake izkusnje s tem. Upam, da
> mi bo kdo vedel povedati kaj vec.

stvar je na ISA, zato ima nekaj problemov ce imas se kaj na ISA
(meni se je sesuval ko sem pognal SB, ki je ravnotako na ISA

You may worry about your hair-do today, but tomorrow much peanut butter will
be sold.

Dodatne informacije o seznamu Starilist