[ LUGOS ] MDA text console

Jure Koren jure na gimp.thz.net
Čet Dec 9 07:44:03 CET 1999

On Thu, Dec 09, 1999 at 01:11:44AM +0100, Davor Gutierrez wrote:
> Ne vem pa ce sem vse prav razumel, po moje bi lahko v racunalnik dal Hercules
> graficno kartico in nanjo priklopil monitor in bi imel potem dva monitorja. Za
> kaj pa bi se uporabljal drugi monitor, kako bi nadzoroval kaj se nanj izpisuje
> itd...
> Ali to deluje v vseh primerih 100%, ali ima kdo kake izkusnje s tem. Upam, da
> mi bo kdo vedel povedati kaj vec.

Tako je. Jaz sem to ze iz firbca testiral, zgleda pa tako,
da das hercules notri, prikljucis monitor, ki mu na zacetku
blinka samo kurzor. Potem pa nalozis tale modul za mdacon
in se ti pojavi nov tty, na katerega lahko recimo tailas
/var/log/messages pa /var/log/syslog. Tako sem imel jaz.

					Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist