[ LUGOS ] Tezave!

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Sob Dec 4 20:19:56 CET 1999

Yo!

On Sat, 4 Dec 1999, Mitja Lapajne wrote:

> Odkar sem posnel kernel 2.2.13 mi imam velike tezave.Prej je v kernelu 2.2.10 vse delalo! Ce napisem ko se zalaufa LILO:linux 3,da se mi bi linux zagnal kar v konzoli mi napise Loading kernel... potem nekaj casa in cez nekaj casa ga je ze treba resetirat.Tudi ce v X-ih dam logut -> shutdown -> console made ne dela.Pojavi se slika podobna tisti na TV,ko ni programa.Tudi tukaj je treba stvar resetirat.Probal sem tudi dat .config fajl od kernela 2.2.10 v sedajsni ampak se vedno ne dela.Aja uporabljam Caldero OpenLinux 2.3.

No, imam občutek da je ta kernel 2.2.10, ki pride zraven COL 2.3 malo
predelan (popatchan). Tudi meni se je dogajalo da mi recimo framebuffer
pod 2.2.13 ni deloval, oziromoa nikakor nisem mogel priti do resolucije
640x480 na 4bpp, ki je potrebna za tisti "booter" ki ti na zacetku naredi
tak lep splash screen, ki prekrije debug output :)

V kernelu 2.2.13 je sicer neka nova varianta 16 color VGA framebuffer, ki
ti ob bootu povozi vga=x parameter v vsakem primeru (tudi če je določen z
rdev), za mode pa izpiše da je VGA+ 80x30 in ne 640x480 na 4bpp...

Meni se ni dalo potem več s tem ubadat, tako da sem dal nazaj kernel
2.2.10. Btw si ti ta 2.2.13 kernel pobral s Caldere? J zadeva RPM paket,
ali si kar navaden tarball razpakiral v /usr/src?

Daj poizkusi nastaviti privzet runlevel na 3 pa se potem malo igraj. Aja,
delaj v text modeu ne v framebufferju.

Kar se pa tiče .config datoteke pa je ne moreš kar tako kopirati med
različnimi verzijami kernela.

PS: Je mogoče kdo kje našel vse možne parametre za framebuffer konzolo?
Predvsem me zanimajo mono, 2bpp in 4bpp...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist