[ LUGOS ] DDNS

Iztok Polanic iztok na hakl-hakl.si
Ned Avg 29 18:31:14 CEST 1999

Hy!

http://www.zdnet.com/pcweek/stories/news/0,4153,1016137,00.html

Tukaj si lahko preberete debato o DDNS, ki jo Microsoft Windows 2000
podpira. Prav nic pa mi ni jasno zakaj se Unix in Linux administratorji
bojijo (kot je to zapisano v sporocilo) DDNS. Pravijo, da naj bi DDNS
prevzel DNS (to je en velik +). Vendar ne razumem zakaj se
tako bojijo, kajti DDNS je do neke mere ze podprt v Linux (za UNIX pa ne
vem - odvisno od distribucije) - in lepo deluje v Linux okolju
(preizkuseno).

Kaksne ideje zakaj je to tako?

								Pozdrav.

                                  //////
                                 ( o o )
               |           From: Iztok Polanic           |
               |         E-mail: iztokp na amis.net         |
               |        WWW: http://come.to/kotzi        |

Dodatne informacije o seznamu Starilist