[ LUGOS ] Fetchmail se drugace obnasa, ce se zazene z ip-up skriptom :((

Andraz Hvalica andraz.hvalica na amis.net
Ned Avg 29 16:59:25 CEST 1999

Zivjo!

Imam tezave s fetchmailom (postaja kar tradicija :).  Do sedaj sem ga
zaganjal kar iz terminala - in zaradi spodnje tezave to pocnem se sedaj.

Cilj je, da, da bi mi fetchmail delal kot daemon in na dolocen casovni
interval pobral e-posto. Ampak pokazalo se je, da, ce ga zazene ip-up
skript, brise za seboj novo e-posto, ko jo potegne s POP3.

V terminalu sem do sedaj fetchmail zaganjal s "fetchmail -k", kar pomeni,
naj poste *ne* brise. V ip-up sem dodal vrstico:
su andraz -c fetchmail -k (-d 120 sem odstranil, da sem program pognal s
takimi parametri kot v terminalu...).

Rezultat:
skipping message 22 not flushed
reading message 23 of 23 (1045 octets) . flushed
                                         ^^^^^^^
?!?!?

V navodilih pise tole:
 -k, --keep        save new messages after retrieval
Nekako ne pocne tega? :-\
Razlicica fetchmaila je 5.0.6.

A kdo ve kje je tezava?

Spletni pozdrav,