[ LUGOS ] SAMBA speed .. again ...

Branko F. Gračner Branko na edico.si
Čet Avg 12 13:58:45 CEST 1999

> Hmm .. Disk je IBM 9.1GB 7200rpm Ultra ATA/66. Edinmo kar me zajebava je
to,
> da ATA66 ni podprt pod linuxom. Zategadelj moram met disk pripet na ATA33
> IDe .. jebi ga ..
> Disk po moje ni ovira,ker semmal testiral z hdparm .. buffered disk reads
mi
> prjav 4MB/s .. torej ni to to ...

hm, ja ... a maš na mašini kak ftp server ?  al kaj podobnega ... kaki so
prenosi s ftp serverja ?  običajno so za kake 20 % višji ... če bo razlika
med ftp in sambo prevelika, išči razloge v sambi ...drugače v dostopu do
diskovja, procesorju, ramu, mrežni kartici ...btw, uporabljaš 32 bitni
dostop do diskovja, dma pa te fore ?

Brane

Branko F. Gračner
<Branko na edico.si> www.edico.si