[ LUGOS ] SAMBA speed .. again ...

Tadej Slemc tadej na security.eu.org
Čet Avg 12 13:40:47 CEST 1999

On Thu, Aug 12, 1999 at 01:14:33PM +0200, Jure Koren wrote:

> Teorija pravi da do 12.5 MB/s

> Ce ja, potem je verjetno nekaj pripomogla tudi hitrost diskov.
> Pri meni je slo po 100Mbit mrezi max 3 MB/s ker diski vec niso
> zmogli. Ce ne imas v .conf fajlu nekaj opcij, (tcp no delay ali
> nekaj podobnega) s katerimi lahko precej popravis zmogljivost.
> Najbolje je eksperimentirati in imeti pri tem odprto dokumentacijo
> sambe, kjer lahko isces razlage za kakrsnokoli bizarno obnasanje.

Hmm .. Disk je IBM 9.1GB 7200rpm Ultra ATA/66. Edinmo kar me zajebava je to,
da ATA66 ni podprt pod linuxom. Zategadelj moram met disk pripet na ATA33
IDe .. jebi ga ..
Disk po moje ni ovira,ker semmal testiral z hdparm .. buffered disk reads mi
prjav 4MB/s .. torej ni to to ...

> Pametno :)

> Ne, ni, SMB je protokol, tako kot FTP ali pa karkoli podobnega,
> in tece pod TCP/IP, zato naceloma za njim ne bi smel zaostajati.

> Ni treba. SMB protokol ni od microsofta in je dobro dokumetiran,
> seveda pa imajo microsoft strezniki precej navlake, ki je v protokolni
> specifikaciji vcasih ni bilo. BTW niti NT server ni cisto SMB
> compliant.
>
> 				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist