[ LUGOS ] skriptice

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pet Avg 13 21:35:55 CEST 1999

"Branko F. Gračner" wrote:

> zdravo...
>
> zanima me, če bash in gnu orodja omogočajo kakšne bolj zapletene operacije s
> tekstom znotraj datotek ...
> z echo bi rad dodal v datoteko nekaj podobnega...
>
> <To je direktiva $X>
> podatek 1
> podatek 2
> podatek 3
> </To je konec direktive $X>

Jaz sem nekoc delal nekaj takega, vendar bolj preprosto. V izvorni
datoteki sem imel recimo:

%%komandna sekvenca 1%%
nekaj nekaj

%%komandna sekvenca 2%%

potem pa sem s sed-om delal pattern matching in zamenjeval sekvence z
nekimi ukazi. Naredil sem si, po domace povedano, printer driverje.
Mislim, da to sicer ni to, kar ti isces, ker ne spreminja vsebine "nekaj
nekaj"....

Ne poznam orodja, ki bi to pocelo, razen, ce napises program v PERL-u, s
katerim lahko naredis zelo dobro obdelavo vhodnega teksta, vendar je to
*program*. Malo premalo si povedal, zakaj to rabis (verjetno je kaj
komercialnega). Povej, zakaj rabis, pa bi se to morebiti dalo resiti
kako bolj elegantno.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676