[ LUGOS ] skriptice

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pet Avg 13 10:05:42 CEST 1999

On Fri, Aug 13, 1999 at 05:57:44AM +0200, Branko F. Graner wrote:

> <To je direktiva $X>
> podatek 1
> podatek 2
> podatek 3
> </To je konec direktive $X>
>
> to načeloma ni problem. zanima me pa, kako bi te direktive v nekem filetu
> potem s skripticami obdeloval ... recimo, rad bi kasneje s kako skriptico za
> neko direktivo spremenil samo podatek 3 ali pa bi pobrisal celo direktivo
> ... ali bi pa rad spreminjal vse podatke pa take akrobacije ... bi  to šlom
> z bash, ali bo treba poseči po perlu ?... nemara po c kodi ?

S samim bashem vsaj jaz ne znam. Obstaja pa en kup unix orodij, ki jih
lahko skupaj povezes v zelo mocno celoto. Naj jih nastejem le nekaj:
sed, awk, grep,...

Jaz pa osebno najraje napisem par vrstic v perlu. Po C-ju ti pa gotovo
ne bo treba posegat, razen ce bos stvar poganjal stokrat na sekundo na
kaksnem serverju.

Borut
borut.mrak na ijs.si
Clones are people two.