[ LUGOS ] SAMBA speed .. again ...

Jure Koren idiot na gimp.thz.net
Čet Avg 12 13:14:33 CEST 1999

On Thu, 12 Aug 1999, gregor pipan wrote:

> [...]
Teorija pravi da do 12.5 MB/s

> Kako si pa to testiral? Ali si kopiral datoteke?
Ce ja, potem je verjetno nekaj pripomogla tudi hitrost diskov.
Pri meni je slo po 100Mbit mrezi max 3 MB/s ker diski vec niso
zmogli. Ce ne imas v .conf fajlu nekaj opcij, (tcp no delay ali
nekaj podobnega) s katerimi lahko precej popravis zmogljivost.
Najbolje je eksperimentirati in imeti pri tem odprto dokumentacijo
sambe, kjer lahko isces razlage za kakrsnokoli bizarno obnasanje.

Pametno :)

> Kakor je meni znano (ce je pa narobe  bo pa takoj kaksen popravek
> priletel)
> Samba deluje na SMB protokolu, ki je definiran s stani M$, in
> ni del TCP/IP druzine protokolov.
Ne, ni, SMB je protokol, tako kot FTP ali pa karkoli podobnega,
in tece pod TCP/IP, zato naceloma za njim ne bi smel zaostajati.

> Ce pa lahko spremenis protokol pod njo: predvidevam da ne :[
Ni treba. SMB protokol ni od microsofta in je dobro dokumetiran,
seveda pa imajo microsoft strezniki precej navlake, ki je v protokolni
specifikaciji vcasih ni bilo. BTW niti NT server ni cisto SMB
compliant.

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist