[ LUGOS ] SAMBA speed .. again ...

gregor pipan gregor.pipan na ijs.si
Čet Avg 12 12:20:01 CEST 1999

Tadej Slemc wrote:

> Hail
>
> Zanima me ce lahko sambo laufas prek kaksnea drugega protokola kot TCP/IP
> (sej laufa pod tem, a ne? :).
>
> Pa zanima me, kaksne prenose se lahko kaj doseze po 100MBit mrezi ...
>
> Men iz Win clienta na smb_server leti okrog 1.8 do 1.9 MB/sek. Pa me zanima
> ce se da se to nekak naspedirat. SO_SNDBUF pa RECBUFF mam nastavljene na
> 8192.

Kako si pa to testiral? Ali si kopiral datoteke?

> Uporablam sambo  2.0.5a in pa kernel 2.2.11 na slackwareu 4.0
>
> lp
>
> Tadej

Kakor je meni znano (ce je pa narobe  bo pa takoj kaksen popravek
priletel)
Samba deluje na SMB protokolu, ki je definiran s stani M$, in
ni del TCP/IP druzine protokolov.

Ce pa lahko spremenis protokol pod njo: predvidevam da ne :[

--
You auto buy now.

Dodatne informacije o seznamu Starilist