[ LUGOS ] kamera + linux

Aljaz Mavric aljaz.mavric na kiss.uni-lj.si
Pon Avg 30 18:23:29 CEST 1999

"Boštjan Muller [NEONATUS]" wrote:

> Pozdravljeni!
>
> Zanima me če obstajajo kake kamere, ki se priključijo na pc, ki delujejo tudi v
> linux-u. Ali morda kdo ve če obstajajo kake kamere, ki se postavijo na
> mikroskop, ter se nato lahko sliko gleda na monitorju (vem da obstaja varianta,
> ki se priklopi na TV), ter ali kdo ve kakšna je cena take naprave. Če to ne
> obstaja (komercialno) kakšna bi bila možnost, da bi to naredil sam z npr:
> ena x kamera + video (TV) kartica (ali TV kartice podpirajo video oz. kamerin
> input?). Zanima me tudi kako se TV kartice obnesejo v linux-u.

TV kartice delaju dobro pod Linuxom. Ce bos kupoval pazi da bodo imele BT chip.
Sicer so podprte tudi ATI-jeve kartice vendar ne tako dobro kot te z BT chipom.
Vse kartice imajo tudi VHS input., tako da ce ima tvoja naprava moznost da jo
gledas na tv jo bos lahko gledal tudi na monitorju.

Lep pozdrav,

         Aljaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist