[ LUGOS ] kamera + linux

Boštjan Muller [NEONATUS] neonatus na gimp.thz.net
Pon Avg 30 17:41:00 CEST 1999

Pozdravljeni!

Zanima me če obstajajo kake kamere, ki se priključijo na pc, ki delujejo tudi v
linux-u. Ali morda kdo ve če obstajajo kake kamere, ki se postavijo na
mikroskop, ter se nato lahko sliko gleda na monitorju (vem da obstaja varianta,
ki se priklopi na TV), ter ali kdo ve kakšna je cena take naprave. Če to ne
obstaja (komercialno) kakšna bi bila možnost, da bi to naredil sam z npr:
ena x kamera + video (TV) kartica (ali TV kartice podpirajo video oz. kamerin
input?). Zanima me tudi kako se TV kartice obnesejo v linux-u.

Vnaprej hvala!

Boštjan
--
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
      ICQ #:7506644, For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist