[ LUGOS ] Linux ala Wingate server

Andraz Sraka andraz.sraka na guest.arnes.si
Ned Avg 1 15:20:24 CEST 1999

Oj,
spet jaz z se enim vprasanjem ? Tudi o zadevi kako nastimati Linux da bo
deloval kot Wingate server v Winsuxxih se je ze dosti govorilo. Zdaj me
pa zanima, ko se to nastima in ali potrebujem kaksen programcek zato.
Vse kar bi zele, bi bilo da bi ena druga masina (Win9x ali WinNT) imela
dostop do internta preko moje Linux masine. In to tako, da na drugi
strani (na WinNT masini) proxy in porti ostanejo isti ne gledena ali je
Wingate ali Linux masina. Edina zadeva, kar ni nujna je da ko zeli Win
masina dostopati do interneta, da Linux masina dvigne modem (to lastnost
ima Wingate, trenutno pa jo ne potrebujem). Uff, upam da mi je uspelo
razloziti ..

THX

pozdrav,
 Andraz