[ LUGOS ] FTP Server

Andraz Sraka andraz.sraka na guest.arnes.si
Ned Avg 1 15:12:44 CEST 1999

Oj,

ze nekajkrat se je govorilo na listi, kako nastimati FTP server ? Zdaj
bi pa jaz rad imel konkretni odgovor s prakticnim primerom. Prebral sem
ze kar nekaj dokumentacije (MAN in HTML), vendar mi se ni ratalo
nastimati streznika. Ok. Zelel bi imeti FTP server (v RH 6, kernel
2.2.9), za katerega bi imel listo uporabnikov. Vsak uporabni, ki lahko
dostopal samo do dolocenih direktorijev oz. bi vidil samo dolocene. Ne
tako, da se nekdo loggira in ima potem pravice, da se "seta" po (skoraj)
vseh direktorijeh. Zadeva bi zgledala nekako takole ..
User Lojze (ki bi dostopal na FTP server nekje na drugi strani internta)
bi videl samo vsebino znotraj /home/ftp direktorija, dostopal pa bi samo
do direktorija /home/ftp/pub. Vendar bi bilo videno, da pred /pub
direktorjem ni nic. (/home/ftp/ bi bil njegov root direktorij in bi bil
viden kot samo / )

Upam, da mi je uspelo razloziti, kaj zelim (oz ali je to sploh mozno)?
THX

pozdrav,
 Andraz

P.S. Kaksen prakticni primer kaksene conf. datoteke, bi zelo pomagal ..

Dodatne informacije o seznamu Starilist