[ LUGOS ] UPS

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Tor Avg 3 12:35:05 CEST 1999

Hi Alex.

On Tue, 03 Aug 1999, Alex Beber wrote:

> ce se ne motim, je o tem potekala debata pred nekako 10timi dnevi. Tale
> lista vcasih zgleda kot telenovela - igralci se menjajo, gre se pa zmer za
> isto foro.

Ja.. in zacel sem jo jaz.. na zalost se pa ni odvrtela do konca (to je, jaz
nisem nasel nobenega UPSa ki bi bil uporaben in dovolj poceni za mojo
situacijo).
Ce ima UPS komunikacijo je glede na moja poizvedovanja takoj cena 35K+ Sit
pa ceprav je samo toliko mocen da bi lahko samo 5 minut napajal 5W zarnico.
:p.

V glavnem situacija suxx.

Ali ima mimogrede oni APC Back 300MI UPS vsaj kaksne lucke, da jih vn spulim in
vtaknem notri komunikacijske zicke.. Na ta nacin bi se prisel poceni skozi,
drugace pa ne.

 --
best regards,
Rok Papez.