[ LUGOS ] ip-masq

tJaZy rachek na kibla.org
Čet Avg 5 13:06:46 CEST 1999

      |     ---------         --------
      |     |       |  PPP    |      |
  eth |-----|   A   |---------|  B   |
      |     |       |         |      |
      |     ---------         --------
      |

      | 193.1.2.10
   --------
   |      |
   --------

      | serial-inet

ce jaz prav razumem,imas ti priblizno takole.Na PPP pod linuxom se zal ne
spoznam kaj dosti,ampak mislim,da (za zacetek) to z 193.1.2.16 ip adreso
ne bo ravno dobro.Ce imas celo javno c-classo,torej 254 hostov, potem si v
njej naredi se eno majhno podmrezo z npr. 14 hosti,ki jih bos dodeljeval
ppp userjem(maska 255.255.255.240) oz v tvojem primeru masini B in
postimaj,kakor pac hoces,dinamicno ali staticno dodeljevanje.Ko bos to
postimal in vzpostavil korekten pretok ip-ja over PPP,pa z ipfwadm-jem
pobrisi rule za ip-masq oz jih ustrezno popravi,ce zelis koga drugega se
naprej maskirat in nastavi ustrezne rule za forwarding.Potem,ko se z
masino B povezes preko PPPja na masino A,si na tazadnji poglej route in
arp.V routah moras imeti routo na ip adreso masine B z masko 32 in na
interface-u ppp0(recimo!),tipicna host routa pac,v arp casheu pa entry,ki
ti pove,ce masina(A!) razglasa HW adreso svoje eth kartice za IP adreso
masine B(proxy ARP!) ... ce pa ti se kaj ne gre,pa mailni na privat ali pa
me poisci IRL!:>)

LP!

LeP PoZdRaV,
GrdiRaceK