[ LUGOS ] ip-masq

Miha Dezman miha.dezman na unix-systems.net
Čet Avg 5 11:10:49 CEST 1999

h0y...
sej mam tk narejeno. se pravi
recimo jaz imam C-klaso npr. 193.1.2.*
v tej klasi je router pod 193.1.2.10
masina A ima ip 193.1.2.15 ter default gw 193.1.2.10 to je vse okej, a ne.
Masino B pa imam preko ppp-ja vezano na masino A, nakar ji
masina A dodeli ip 193.1.2.16 ter default gw 193.1.2.15, se pravi
masina B ima ip 193.2.1.16 default gw pa 193.2.1.15, vendar ce se
jaz telnetam iz masine B na neko tretjo masino mi na tisti masini
ne pokaze da sem jaz telnetan iz 193.2.1.16 ampak pokaze kot
da sem telnetan iz 193.2.1.15. Da pa se lahko jaz sploh iz masine
B telnetam pa imam na masini A pognan ipfwadm z parametri, ki veljajo
za ip-masq.

		ajde!
					Miha

On Thu, 5 Aug 1999, Marko Cuk wrote:

> Ce imas IP, ki je routabilen in pravi, samo pppdju dopovej, naj ti
> dodeli pac IP adreso.
>
> # If you need to set up multiple serial lines then copy
> # this file to
> # options.<ttyname>     for each tty with a modem on it.
> #
> # The options.tty file will assign an IP address to each PPP connection
> # as it comes up. They must all be distinct!
> #
> # Example:
> # options.ttyS1         for com2 under DOS.
> #
> [...]

Dodatne informacije o seznamu Starilist