[ LUGOS ] Domain

Ales Smodis aless na vector.nevtron.si
Ned Avg 8 23:33:12 CEST 1999

rok wrote:

> aha... torej bi po teoriji moralo biti tako, da ima lahko vsak, ki ima na
> voljo nekaj ipjev (recimo netmask 255.255.255.224) lahko imel svoj reverzni
> lookup? al potrebuje kake dodatne nastavitve pri svojem ispju. jaz sem
> zrihtal dns za reverzni lookup (ce napisem nslookup pa pol en ip iz subneta,
> mi vrne hosta) ampak na irc serverju mi se vedno napise samo ip. pol ni fora
> sam v dnsu ampak je tudi odvisno od ipja ane?

Ja, odvisno je od instance, pri kateri si zakupil subnet. Le-ta mora
ustrezno nastaviti svoj DNS, da poizvedbe, ki padejo v tvoj segment,
ne koncajo na njegovem DNSju, ampak se posljejo naprej tvojemu DNSju.
Sicer je tvoj DNS "odrezan" in ne sluzi nicemur, razen lokalnemu
subnetu.
                                                           -AlesS
  Ales.Smodis na campus.fri.uni-lj.si
  http://aless.rulz.org/                            The Wizzard Of Oz